Senior commercieel binnendienst contracts

Uren

36 - 40

Dienstverband

Vast

Werklocatie

Hanzeweg 5, 7418AW, Deventer

Functieomschrijving

Als senior commercieel binnendienst contracts ben je verantwoordelijk voor de klantrelaties en ben je de spin in het web tussen de accountmanager, backoffice en de klant. In samenwerking met de accountmanager zorg je ervoor dat de contracten worden opgesteld, ingericht, bijgehouden en dat altijd de meest actuele informatie naar de klant wordt verstrekt. Daarnaast probeer je de portefeuille waar mogelijk uit te breiden, door het zijn van een sterke en proactieve sparringspartner.

Je klanten zijn het beste te omschrijven als zeer commercieel gerichte werving en selectie bureaus. Op het moment dat zij een plaatsing hebben gerealiseerd, verwachten ze van jou dat je deze plaatsing met veel enthousiasme en professionaliteit administratief verwerkt en tot een succes maakt. Je wordt geacht mee te denken met de klant en tot oplossingen te komen, zowel voor jouw bestaande klanten als voor nieuwe klanten. Jij bent het eerste aanspreekpunt en vaste vraagbaak voor jouw klanten en lost dan ook alle mogelijke vraagstukken op. Hiernaast ben je mede verantwoordelijk voor het realiseren van de afdelingsdoelstellingen. Jij vindt het prettig om samen te werken met anderen en weet hoe je draagvlak kunt creëren, om samen meer te kunnen dan alleen. Je legt verantwoording af aan en wordt gecoacht door de branchemanager.

Wat bieden wij jou?

Naast een informele bedrijfscultuur en een marktconform salaris mag je verder van ons verwachten:

  • 26 vakantiedagen naar rato.
  • 13 adv dagen naar rato.
  • Winstafhankelijke uitkering.
  • Pensioenregeling.
  • Ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden.
  • Goede koffie van versgemalen bonen, elke dag vers fruit, zeker 2 keer per jaar hele gave personeelsfeesten. En een heerlijke werkplek met het allerbeste uitzicht van Deventer!

Wat verwachten wij van jou?

  • Een nieuwe collega met een MBO 4 of HBO diploma in een relevante richting;
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met uitzend- en/of payroll dienstverlening;
  • Jij beschikt over een goed cijfermatig inzicht, maar bent administratief ook sterk;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, doorzettingsvermogen en een grote mate van zelfstandigheid en stressbestendigheid;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van de Engelse taal;
  • Jij bent klant- en servicegericht en denkt in oplossingen;
  • Commerciële kansen voor de klant en onze eigen organisatie signaleer je direct en je weet hier slim op in te spelen;
  • Je hebt een praktische en flexibele werkhouding;
  • Jij bent bij voorkeur al in het bezit van een SEU diploma.

Solliciteer direct

Verplicht

Verplicht

Verplicht

Verplicht

Verplicht